My tribute to Pete (and some other great men)

Anslagstavlor verkar ha försvunnit totalt från folks hem.

Jag förstår dem egentligen, för de där korktavlorna är inte speciellt snygga. Eller inte snygga alls faktiskt. Men man kan göra så mycket mer med dem.

Själv har jag numera två anslagstavlor hemma(plus kylen som också är full i bilder och texter). Båda är klädda i snygga tyger, vilket gör dem mer till konstverk än funktionella fula saker.

Den senaste gjorde jag idag och satte upp i vardagsrummet. Klädde den i samma tyg som en stol jag också har där. Sen satte jag upp bilder på snygga karlar. (Jag har ju snygga karlar överallt i min lägenhet...)

När man blir less på karlarna(?!) så byter man lätt ut bilderna, och det blir liksom ett levande konstverk. Sånt gillar jag!



image538


Inte så ful för att vara en anslagstavla va?


Kommentarer
Postat av: Elina

Snyggt! Hur har du fått fast tyget?

2007-09-02 @ 18:06:35
Postat av: L8

Häftpistol is the shit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback