Myskväll

Efter städningen har jag bara tagit det lugnt och myst i soffan och badet för mig själv.

Först lite skönsjungade killar i Idol, sen skumbad med tända ljus och
Moneybrother som avslutades med bodybutter med passionsfrukt, och nu ska jag snart krypa ner i sängen tillsammans med min nya pälspläd.

En helt okej kväll med andra ord!

Och på tal om Idol...hur bra och snygg är inte Christoffer? Han sjöng inte direkt min favoritlåt ikväll, men hans röst, hans kindben, hans blick och hans hår...han är en stjärna! För med hans hår borde det vara omöjligt att misslyckas.
Men jag gillar Daniel skarpt också(trots hans brist på hår) och både jag och mamma smyggillar Andreas också, trots att han ser ut som ett galet får stundvis... :P Men röst, det har han!
Skönt att Pär fick åka i alla fall...


Lite bilder från kvällen...

image564
Tända ljus och body butter som doftar underbart

image565
Christoffer...se bara på hans hår!

image566
Min nya gosiga pläd

image568
Ljusen igen, men i ett annat ljus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback