Nakenhetsbekännelser

Idag är en sån här dag då jag absolut inte har någon lust att klä på mig. Inte för att jag är trött eller lat, men kläder känns jävligt jobbigt och överskattat ibland.
Jag är så att jag klär av mig så fort jag kommer hem. Inte naken, men jag går gärna runt i trosor och linne och har aldrig sockar på mig hemma. Jag hatar sockar i största allmänhet. Jobbigt är det. Barfota is the shit.

Kanske är det pga min brist på kläder hemma jag ofta drömmer att jag är mitt på stan eller på jobbet halvnaken. Det är jobbiga drömmar. Skulle ju inte direkt gå långt utanför lägenheten utan kläder. Än mindre jobba.

Men å andra sidan, alla som går runt i långkalsonger, nej ursäkta, leggings och på tok för korta tröjor till, är det mycket bättre? Ni vet tröjor som slutar mitt på rumpan, eller ännu längre upp. INTE snyggt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback