Ny väska och läkarbesök

Gick bra hos doktorn. Tog typ två minuter bara. Men värt att betala 100 spänn för två minuter? Not...
Hur som helst, jag kommer att få en remiss till ögon för att ta bort knölen. Det är en vagel som fått vävnad runt sig och därför inte kommer att försvinna av sig själv.
Han frågade om jag hade besvär av den. Jag svarade att den inte gjorde ont eller något, men att den var lite i vägen när jag sminkar mig. Då sa han att det var skäl nog att ta bort den. Haha...skäl nog? Skön läkare. :P


Har varit en sväng på stan. Fikat fetaostmacka med pappa och fyndat en grå skinnväska. Kanske fotar jag den sen. Köpte också lite saker till mitt hem.
För seriöst, är det någonting jag verkligen spenderar pengar på så är det inte kläder, skor eller mat...utan heminredning. Jag älskar verkligen inredning! Men inte Ikea-inredning. Jag gillar snygg design mixat med sköna och påhittiga lösningar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback