Oh what a night!

Eller så inte...

Inga
heta drömmar(vad jag vet) och jag vaknade verkligen inte utvilad. Trist men sant.
Dessutom är det jobb, och det enda bra med det idag är väl att jag slutar redan fem. Skööönt.
Men, sen är det ju jobb imorrn också, i och med att jag var ledig i onsdags...  Dessutom försvinner min lediga måndag då jag ska jobba åt en annan då. :/


Alltså min lille Sven har verkligen damp. Han är helt knäpp! Sitter och äter upp och ner och leker kolibri. Dessutom försöker han mörda sin plastfru som han har i buren, och har ätit upp en hel fröstång på ett dygn. Helt normalt... :P
Men ikväll ska han kanske få testa att flyga fritt. Hoppas det går bra...


Igår fick jag förresten elen fixad i min klädkammare. Äntligen!
Så nu är dörren borta(jag hatar dörrar, vet inte varför... :P), och jag har en hel del städning och fixande framför mig. Men vet ni vad, jag ser ändå fram emot det. Ska bli kul att äntligen ha fint där!



image573


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback