Prisvärt att hyra en prostituerad och sen bara kramas?

Det sket sig lite ikväll.
Jag och toyboy skulle egentligen ha haft en (till?!) myskväll hos mig, men det har strulat sig med hans bror...igen. Nej, det är förmodligen ingen dålig ursäkt från hans sida, utan det har verkligen strulat till sig. Men imorrn har han lovat att vara med mig i alla fall!
För sen åker han hem på kvällen. Han börjar sin praktik tidigt på torsdags morgonen nämligen. Konstig dag att börja praktisera, men fråga mig inte varför. :P


Istället har jag tröstat mig framför Idol och genom att måla lite möbler. Närmare bestämt en byrå och mitt sängbord. Målning är bra terapi, helt klart.


Haha...läste roligaste grejen på
Thomas Järvhedens blogg nyss.
Han skrev om en dålig sak som hade hänt, och avslutade inlägget med följande:

"En sån här kväll borde man haft flickvän som tog hand om en. Kan man ragga upp en one-night-kram? Det är vad jag skulle behöva. Tycker inte det känns prisvärt att hyra en prostituerad och sen bara kramas.


Kandidater att trösta mig är välkomna att mejla en ansökan. Glöm inte att bifoga:


Bild

Namn

Ålder

Fittstorlek (s) (m) eller (L)


Mejla till [email protected]"


Kanske borde jag i min ensamhet skicka i väg ett litet mejl?
Haha...

Men en liten fråga, varför vill han veta det sista om han bara ska kramas? ;P


Kommentarer
Postat av: Bredevera

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback