Project runway

Om någon skulle ha mig borta, så kan jag meddela att jag sitter fastklistrad vid finalen av Project Runway.

Idol, Top Model och allt annat kan slänga sig i väggen, för efter Prison Break och Dirty Sanchez så är Project Runway förmodligen det bästa på tv. Just nu i alla fall, men jag är ju ganska ombylig...

Men vem vinner?

Jag vet i alla fall vem jag håller på, men jag säger inget. ;)



image546





Update:

Det gick faktiskt både som jag trodde och hoppades. Har gillat Jeffreys kreationer bäst under hela serien så.
Och skönt att tråkiga besserwissern Laura inte vann...


Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Jag gillade Ulli!

Postat av: L8

Ja, hon var faktiskt riktigt duktig. Men lite tråkig tycker jag. Samma typ av plagg och siluetter hela tiden.

2007-09-06 @ 10:24:13
URL: http://kamphund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback