Säger du nåt så hugger jag

Sitter med apatisk blick och glåmigt ansikte och slörplar i mig dagens första kaffe och morgongroggen(med vitaminer you know). En vanlig syn på morgonen hos mig. För någon morgonmänniska, det är jag verkligen inte.
Brinner av fortare än fortast om någon råkar säga fel sak, eller om de överhuvudtaget säger någonting alls.
That's me, mitt morgonhumör suger fett.


Men nu måste jag offra mig. Vi åker norrut snart.
Yiihaa! Eller ja, jag får väl sova på vägen.


"Slutsovet, jag går och tvättar håret
borsta flabben, på med stassen, frukosten består av två glas vatten"

Kommentarer
Postat av: Arnealba

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback