Sambo med Sven

Har varit extremt dålig på att uppdatera bloggen på sistone. Men det har inte hänt så mycket faktiskt.

I fredags däckade jag i soffan efter jobbet, med god pasta och en stor godispåse. Det var min fredag.

Igår jobbade jag också, och efter det blev det middag hos mamma. Yummie och superstark kyckling. Och efter middagen följde jag med henne till mormor. Brorsan skulle nämligen ha fest och körde därför ut mamma, och jag var verkligen inte på något utgångshumör så jag följde med. Lika bra det, för jag var supertrött.

Ja, och idag har jag shoppat lite tyg och käkat surströmming. Hade t.o.m. en heting som bordsgranne. Hehe... ;P

Sen har jag blivit sambo också, med en yngling som heter Sven.
Sven är en ettårig grön undulatherre med damp. Eller han ska egentligen bo här på prov, lite som ett fosterbarn. Han är egentligen Ewas, men eftersom att hon har hundar så kan han inte vara lös där. Hade egentligen funderat på en dvägpapegoja, men vi får se hur det här går först, om han trivs och vill vara ute och så.

Så nu ska vi snart se Parlamentet och kanske käka nåt gott. Vi får la se.


image561

Sven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback