Silikonläpp

Har lovat att bjuda på middag 16.00 idag. Jag har inte förberett något alls. Inte bäddat sängen eller städat toan heller, som jag måste hinna först.
Lyckat värre!
Men, men...det löser sig. Det gör det alltid. *nynnar*


Sen får vi se vad som händer ikväll.
Har köpt en film med Al Pacino idag. Minns inte vad den hette, men han är lätt en av mina absoluta favorit skådespelare, så den lär ju vara bra. Kanske blir det att se den och bara chilla. Eller fara nånstans, vi får se.


Har fått ett munsår från helvetet som gör att min underläpp ser mycket större ut, och den är stor som den är. Kunde det inte ha satt sig på överläppen istället? :P
Bra är i alla fall att det inte syns att det är ett munsår, ser mer ut som silikon...

Kommentarer
Postat av: Armanmia

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback