Sjuka förhållanden

Jag slutade fem idag, men jag har inte lagat middag än trots att jag är jättehungrig. Illa, illa...
Dessutom har jag underbart god lammfile i kylen(och i Umeå?) men jag tror ändå att det får bli äggmackor. Haha...the master chef! ;P


Jag har ett ytterst skumt förhållande, till en hel familj.
Är en kvinna som brukar vara in och handla en del med en kille i typ 16-årsåldern. Killen är rätt söt...eller jättesöt, och hon är hur trevlig och rolig som helst.
Idag kom hon in med sin man, och jag fick världens chock! Jag känner nämligen honom lite sen tidigare, han är jättetrevlig...och lika flirtig. Dvs, vi har småflirtat lite med varandra förr. :P
Hur som helst, den här mannen är säkert inte mycket över 35 och det är tydligen hans son från ett tidigare förhållande. Han var alltså kanske 20 när han fick honom...
Ibland är livet alltför sjukt...


Nej, nu ska jag käka mina äggmackor och vänta på att Bea ska komma hit och snacka lite skit med mig sen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback