Stackars Per Ledin (på riktigt alltså)

Kvällens heta män består av hockeyspelare i HV71.

Har vart på match ikväll. Lite av en drömmatch. Har alltid velat se Stefan Liv live på plan, men när vi gick upp i fjol stack han från HV till NHL, men nu är han alltså tillbaka i Sverige igen. Dessutom har HV värvat en annan av mina favoriter, en av hockeysveriges mest hatade och enligt mig skönaste grabbar, Per Ledin. Jag har alltid gillat människor som upprör och skapar rubriker. Dessutomär jag en tjurskalle utan dess like som gillar att sätta mig mot andras åsikter och vara tvärt om. :P

De två i samma lag + att jag gillar HVs spelstil, gjorde det lite svårt att hålla på ett AIK som jag inte hunnit "lära känna" än den här säsongen.
Jag gillar vissa, några jag "känner" sen förr och Renbergs lårmuskler, men ärligt, jag gillar inte ens AIKs spel för det mesta. För fladdrigt, ofokuserat, tråkigt och ett stundvis dåligt sammarbete inom laget.

Men så här känns det alltid innan säsongen kommit igång. Det brukar ge sig med tiden.


image570

The one and only, yummie Stefan Liv


image571

Ward, det lilla lammet Jämtin och favoriten Ledin.
Stackas Ledin som fick Ericssons äckliga handske i käften. :S
(Och som borde ha valt en annan outfit...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback