Timbuktu-konstert och groupiesex

Har varit så trött och haft så ont i magen att jag inte ens har orkat sitta vid datorn. Illa!


Däremot drömde jag skummaste drömmen någonsin i natt. Eller egentligen var det två.

I den första skulle jag på en Timbuktu-konsert som var i en matsal med sand över hela golvet. Man skulle också sitta på det sandiga golvet framför scenen(som inte var högre upp än golvet) för det var förbjudet att stå upp. Timbuk kom i alla fall in på scenen, körde en känd låt(minns inte vilken) och sedan nån okänd konstig låt. Efter det spelar orkestern fler av hans låtar, fast utan att han är där. Han kommer in på scen igen och spelar fler okända låtar och publiken buar ut honom. Jag tyckte att konsterten sög. :P

Sen drömmer jag en konstig sexdröm om Joyce från Dirty Sanchez. Den utspelar sig också i sand, fast på en varm strand...med en tallskog(!?) brevid. Ett tv-team filmar allt, och det hela är bara väldigt skumt.

Att drömma om sand är en varning om att va på sin vakt gentemot en ny bekantskap som kommer att försöka utnyttja en. Och det var ju en jäkla massa sand i mina drömmar i natt... :S


Annars har jag inte gjort så mycket. Jobbat, varit med Timo i skogen(?!) och köpt en vinterjacka och ett par bruna höga skinnhandskar. Bilder på inköpen kommer förmodligen senare...


God natt!


Kommentarer
Postat av: alexandra

svar : det va riktigt fuskigt jue :P va jobbar du me?

Postat av: alexandra

va heter den då ?? ^^

2007-09-15 @ 00:01:46
URL: http://Aliza.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback