Tröstshopping

Kom nyss hem från en shoppintur med en nyseparerad(eller-jag-vet-inte-än-hur-vi-ska-göra-vi-älskar-varann-men-jag-vet-inte) vän.
Vi fikade, hon tröstshoppade en hel del och jag kom hem med ett par fingervantar från HM och ett paket glass. Storshopping för min del med andra ord. :P


Visst, jag kan lyssna på andras kärleksproblem, men älta inte så jävla mycket hela tiden. Den här tjejen och hennes kille t.ex. visste jag att det skulle ta slut mellan. Det visste jag redan för att halvår sedan, men de själva har inte insett det.
Mitt tips är: Bråka som fan. Kasta saker. Skrik. Sen ser ni, antingen så blir ni tillsammans igen, eller så gör ni slut. Efter ett sånt bråk finns det ingen återvändo eller betänketid. Då blir det antingen eller.


Ska följa mamma och titta på golv till deras hall snart. Kul.

Kommentarer
Postat av: Martinagnes

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback