Äntligen händer det nåt i hockey-Sverige!

Jag har känt det på mig ett tag nu. Det låg i luften. Det var på tiden att det skedde en ny "skandal" helt enkelt.
Kanske är skandalerna det absolut roligaste i sportvärlden. Många idrottsutövare skulle jag förmodligen inte ens känna till om det inte vore för skandalerna.

Vem bryr sig om tråkiga helylle-tjejer eller skötsamma killar? Ja, om de inte är grymt snygga eller har "rätt" gener och ursprung.

Ja, åter till den senaste skandalen. Den här gången är det en Färjestadsspelare som hamnat i blåsväder. Tydligen har målvakten Heino-Lindberg överfallit sin tränare i samband med ett krogbesök. Vad som riktigt hände framgår kanske inte, men att det är en "skandal", det är media säkra på.
Kul att det händer nåt utanför planen tycker jag. Men jag är ju inte riktigt klok...



Sen vill jag bara gratta HV71 till finalplatsen.
Nu vinner ni det här grabbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback