Är det onsdag idag?

Jag måste fan styra upp det här med min sömn. Det funkar inte att sova till 10.30-11.00 varje dag. No way! Och jag som brukade hata att sova så länge förr. Usch vilken dålig människa jag är...

Idag har jag lite smågrejer jag tänkte syssla med. Byta knoppar på kökslådorna och betsa en grej i köket.
Har lovat att bjuda på middag också. Arabisk potatissallad och libanesiska biffar. Har finally fått recepetet på Js pappas supergoda biffar, men det satt långt inne. Ett familjerecept typ... :P Hoppas bara att jag kan bemästra den libanesiska kokkonsten någorlunda också. :S

Men först ska jag förbi mamma. Hämta lite saker som jag behöver till dagens projekt.

Kommentarer
Postat av: Thomassolveig

You have done a great job with everything on this site. I Love your site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback