Dimma och den ultimata bakismaten

Den här dagen har varit konstig. Har vart som flera dagar i samma. Har mer eller mindre gått runt i en evig trötthetsdimma. Blev sådär jävla skönt bakis också. Eller bakis och bakis, jag blev aldrig direkt full, men ni vet sådär skönt halvseg och supersugen på onyttig mat. Det är den sköna bakfyllan.

Och på tal om onyttigheter och bakfylla. Igår snackade jag och en kille om hur jävla gott det är att käka uppvärmd pizza dagen efter. Uppvärmd pizza är lätt underskattat! Ibland tycker jag nästan att det är godare än "färsk". Lite "svampig" halvvarm pizza med ljummen cola. Yummie! (Eller så är jag baa jävligt äcklig... ;P )

Trots dimman och segheten lyckades jag ändå duscha, diska, packa det mesta och plocka undan lite ikväll. Inte illa alltså. Och nu ser jag verkligen fram emot en skööön natts sömn. *peppar, peppar*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback