Drömmar och inredningsprojekt

Sent idag med. Trött är jag också.
Var så jäkla segt att jobba idag. Inget folk alls typ. Och då blir man fan ännu tröttare. Inte bra.

Sitter och längtar lite tills jag får starta nästa inredningsprojket här hemma. Det är trapphuset som står på tur. Den flammiga gulmålade tapeten med rynkiga hörn ska bytas ut mot vitt, slätt och snyggt. Ja, nån tavla eller nåt ska väl också upp, men annars blir det vitt. Gillar egentligen inte vitt i för stora mängder i inredning, men med tanke på att trapphuset gränsar till både hallen nere, hallen uppe och köket. Och dessutom syns från både sovrummet och vardagsrummet så känns det som det enda rätta. Tror att det kommer att bli grymt snyggt!

Är lite sugen på att göra nåt åt själva trappen också, men det får bli senare tror jag. Mamma får nog fundera lite, hon brukar vara bra på att hitta på bra lösningar och har alltid idéer. Personligen skulle jag tycka att klinker vore så jävla snyggt, men hur enkelt är det att sätta i trappen liksom? Trä vore också en dröm, men kanske en väl dyr dröm...

Ja, ja...ska drömma vidare medan jag äter riskakor och dricker varm choklad. De ger bra inspiration, tror jag. ;P



Foto: TV4

Från senaste Äntligen hemma. Grymt snygg trappa!


Kommentarer
Postat av: Kjartananastasia

Nice site, Keep it up


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback