Eftermiddagen/kvällen

Hade tänkt sticka och sola igen. Ger det där 80-talssolariet en chans till. Mest för att jag inte orkar åka in till stan.

Efter det tänkte jag besöka mamma och brorsan. Var några dagar sen jag träffade dem, vilket är för mycket! Kommer aldrig att kunna flytta länge bort. Kanske tigger jag till mig lite middag också. orkar inte laga själv. Hehe...

Sen ikväll blir det att träffa lite kompisar. Snacka skit och se på tv, typ? Eller jag vet inte, vi får väl se. Kul blir det i alla fall!

Vi hörs kanske i natt!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jenn

Halloj där, läste på kommentarerna på zeth's blogg att du också har bläckfisk fobi? lite lustigt eftersom det kändes som att jag var den enda som hade det också, haha :) snygg blogg!

2008-04-04 @ 21:07:32
Postat av: L8

Haha...jag trodde precis samma sak, att jag var ensam om det. :P Riktigt äckliga är de, tror till och med att jag bloggat om det nån gång.
Thanks! :)

Postat av: Jenn

Ja usch! hur fick du fobin liksom? :)

2008-04-05 @ 19:21:15
Postat av: L8

Har alltid tyckt att de var äckliga, men sen råkade jag se ett avsnitt av Wild Boys...behöver jag säga mer? Själv då?
Det värsta som kunde hända mig är typ att nån skulle tvinga mig att äta bläckfisk. Kräks typ bara av tanken.

2008-04-05 @ 19:30:37
URL: http://kamphund.blogg.se/
Postat av: Jenn

Ah okej, jag förstår, usch! :( jag såg en film när jag var liten, "vuxna karl alfred" tror jag, och där är en fet äcklig bläckfisk med, sen dess så får jag panik varje gång jag ser en, så jävla äckliga!

2008-04-06 @ 12:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback