En bra deal och ett underbart väder

Fick byta routern, och i samma veva köpte jag nya hörlurar till MP3n. De gamla var jävligt glappa, vilket ju inte är så kul. Och bara för att jag är så snäll så fick jag 50% på lurarna. Eller så var det för att jag var tjej...eller för att pappa köpte en filmkamera för några tusen. I really don't know. Men snällt var det i alla fall, då det inte var någon rea egentligen.

Idag är jag glad. Dels på grund av mitt hörlursklipp, men också för att vädret är helt lovely! Är 20 grader i solen på balkongen, vilket är jävligt mycket med tanke på att det typ var 15 grader minus för inte alls så länge sedan. All snö har tinat bort så jag funderar på att fixa till det lite där ute. Medan det är hyffsat varmt.

Tänkte göra en saffranspannkaka också. Jag vet att det egentligen är en efterrätt, men saffran är så jävla gott att jag tänker käka det till middag istället. Saffran är kanske min favorit krydda(i samma klass som spiskummin, chili och curry) och jag gillar att det är världens dyraste krydda. Lite klass ska det vara ibland. Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback