En lite olycka...

Har lekt psykolog igår kväll och halva natten, så jag är rätt trött idag. Usch! Känns som att jag aldrig sover nog mycket...

När jag skulle till jobbet tidigare i veckan så hoppade jag upp på cykeln och åkte i väg i full fart. Kom till en kurva och skulle sakta ner, men det gick inte, bromsarna hade slutat fungera! Så jag åkte rakt in i en gammal snödriva. Haha... Gjorde mig inte illa eller nåt, men en gubbe såg mig så det var ju lite pinsamt. :P
Sen funkande varken bromsarna eller att trampa framåt. Dvs, cykeln är inte så mycket att ha. Inte första gången den strular heller.

Hur som helst så kom pappa hit med farmors gamla cykel igår. Jag vet inte hur bra den är, men förmodligen bättre än den andra...
Tänkte i alla fall inviga den idag. Cykla till affären och köpa cigg. Har inte rökt på sjukt länge och jag är förbannat sugen. Längtar efter att vira in mig i en filt och sitta med en kopp kaffe och cigg på balkongen. Mums!
Blir första paketet jag köper själv i år tror jag. Har bara snyltat av andra tidigare. Hehe...
Kanske köper jag lite mat också, men det känns inte som prio ett. Haha...

By the way, en konstig sak har hänt. Mina lår har blivit brunast av att sola solaruim. Låren??!! De brukar konstant vara kritvita, så jag förstår inte vad som har hänt. Skum, men bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback