En överdos av både piller och sol

Min migrän vägrar ge sig. Känns som en kniv som nån vrider om lite då och då. Inga riktigt hemska anfall, men ändå. Igår kväll överdoserade jag dock. Låg och yrade och skrattade för mig själv i sängen och drömde de skummaste sakern. Skönt, men kanske inte så bra?
Idag har jag inte vågat ta nåt, bara därför. Men en treo tror jag i alla fall att jag ska unna mig. :P

Alltså idag ser jag verkligen ut som en hobbyneger. Har haft puder alla dagar innan, men struntade i det idag, och jag blev helt plötsligt mycket brunare! Tror att min puder passar min vinterfärg bättre, men efter några gånger i solariet är den för ljus. Men som sagt, beach 2008 år ute, det är hobbyneger 2008 som gäller!

Nej, nu fick jag visst besök. Bäst att vara lite social. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback