En vecka kvar...

Jobb idag med. Vända burgare och bacon hela eftermiddagen.
Kändes inte som det roligaste jag kunde göra idag, men, men...en kollega var sjuk, så vad gör man? Även om mitt place ser ut som the #1 rathole just nu, och städning var prio ett egentligen. Men det kan jag lika gärna pyssla med imorrn. Eller i natt. Om jag orkar. :P

Om en vecka åker jag till Turkiet. Ska bli så grymt jävla skönt! Slippa sitt jävla tråkiga svenneliv, om än bara för en vecka. Slippa sova för länge på morgonen, frysa ihjäl när man går utanför dörren, shoppa i staden som gud glömde och roa sig med tv-program.
Nej, ser verkligen fram emot god mat, bra shopping, ett skönare klimat, trevliga människor och en vacker stad att utforska.

Men som sagt, först lite jobb då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback