Ett nytt par i samlingen

Det finns en sak som jag och Kanye West har gemensamt. Vet ni vad det är? Ett tips är att jag nämde det i förra inlägget...

Okej, jag kan avslöja det, för det är ingen större hemlighet egentligen. Det räcker med ett ord, solglasögon.
Jag älskar att köpa solglasögon. Det är nästan roligare än skor. Och googla på Kanye så ska ni se att han delar min fascination för denna accessoar.

De ska vara stora(jag har stor skalle, det ser konstigt ut annars) och sitta bra och snyggt. Det är ungefär de enda reglerna jag har. Har vita, svarta, bruna, rosa, melerade, blingade...you name it!
Däremot köper jag aldrig märkesbågar, det är jag för slarvig för. Kör ner dem i väskan och sen är de repiga och i värsta fall trasiga. Onödigt att lägga ut mycket pengar då.

Igår blev det ett nytt par i samlingen. Stooora runda bruna. Bruna är oftast snyggare än svarta, för det blir mindre skarpt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback