Fängelset nästa!

Behöver jag ens säga att jag har sovit som en gris inatt också? Och aldrig kan jag vakna på morgonen...

Drömde en jättehemsk dröm. Jag satt i fängelse och samtidigt skulle en kompis utvisas till Irak och fick aldrig mer komma tillbaka till Sverige, för i Irak väntade en dödsdom.
Kul va?
Jag drömmer så jäkla sjuka grejer. Men det måste ju bero på allt som jag läser och ser på tv.

Tänkte åka in till stan strax och sola och driva in lite skulder. Haha... Jag fattar det inte, lika fort som jag blir brun så blir jag blek igen. Det är fan orättvist! Ett år i öknen, Afrika eller nåt skulle göra mig gott. Då kanske jag har fått lite färg som håller!

Sen ska jag nog bara vara hemma. Chilla och förberedamig för kvällen. Party, party!

Kommentarer
Postat av: Albinmagnhild

Cool site ... I like it :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback