Fotboll och sol = lycka!

Åååhhh...idag är jag lycklig! Eller lyckig kanske är att överdriva, men lite glad är jag nog allt. (Manodepressiv?) Vaknade av att nån jävla traktor höll på att göra nåt här utanför, vek upp persiennen och då får jag se att de håller på att fixa till fotbollsplanen på baksidan. Och för några dagar sen såg jag att vårat eget "assyriska"(de heter nåt annat egentligen tror jag... :P ) hade börjat träna på grusplanen lite länge bort.
Missförstå mig rätt, jag gillar inte alls fotboll egentligen, men det finns inget skönare och somrigare än att sitta ute på balkongen och se och höra killarna spela. "Jalla, jalla"

Nu ska jag snart iväg och sola. Orkar inte pressa ute. För kallt och för liten effekt. Haha... Perfekt med solarium då.

Och om ni undrar varför det förra inlägget var publicerat nu på morgonen så var det för att jag visst hade råkat spara istället för att publicera igår. Clever girl...

Kommentarer
Postat av: Idarastri

I love guest books, keep up the good work!

Postat av: Idarastri

I love guest books, keep up the good work!

2010-12-03 @ 07:22:43
URL: http://idarastri.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback