Från nja till en besatthet




Från att ha tyckt att killen varit
överskattad och en sådär artist, så har jag nästan gått till att bli besatt av hans musik. Kanye är så förbannat bra, och nu lyssnar jag på honom så fort jag har möjlighet.
Men sån är jag, jag svänger hit och dit. Blir helt besatt av vissa saker i perioder, och nu är det alltså Kanye.

Och inte nog med att han gör jävligt bra musik, han klär sig oftast jävligt snyggt och sen har vi ju det där med vårat gemensamma intresse för solbrillor. I like!




Den hår låten är så förbannat bra och videon är riktigt jävla snygg


Och kolla in hemsidan. När såg ni en snyggare?


Kommentarer
Postat av: Remimarlene

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback