Gangsta'-pojkar och heta målvakter

Hade lite fullt upp idag, så jag fotar imorrn istället. Okey?

Middag hos pappa, sen vidare till mamma för att se Så ska det låta(pensionärsprogram, jag vet, men sååå mycket bättre än Talang) och efter det gick jag och brorsan ut på en promenad för att kolla på emobarn, fjortisar och gangsta'-grabbar. Var ett klart överskott av den sistnämda kategorin, men inte mig emot, det är klart min favoritkategori. Hehe... ;)
Kom hem och såg slutet på hockeyn och tog ett lååångt skööönt fotbad. Och grattis HV! Det var ni verkligen värda!

Så nu ska jag ta mina babylena fötter och hasa mig iväg till köket för att öppna en cider och ta en cigg. Mumma! Sen är det sängen och en dejt med Flyga Drake som anlände igår som gäller. Jobb imorrn. Diska. Helt okej faktiskt.

Och jag håller en tumme för att grannen inte har efterfest till fem på morgonen. Håll en för mig ni också är ni snälla, för det kan behövas. :S




Och ett extra grattis till Liv!
SuperLiv

Kommentarer
Postat av: Wilhelmmichelle

Really enjoy your website. Thank You.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback