Inreda balkongen

Det enda jag kom hem med från stan var ett tyg till kuddar att ha på balkongen. Grönt, skira blommor och lite gammeldags på något vis. Jag tror att det blir fint. Jag gillar det! Men mamma får sy, inte det roligaste jag vet...haha.

Sen har dagen spenderats på balkongen mest. Eller först i solen på mammas altan och sen fortsatte jag i solen på min balkong. Men här fxade jag till lite faktiskt. Planterade lökar i en stor kruka, torkade av utemöblerna, sopade och lite sånt där. Blir grymt varmt redan nu där ute i solen. På sommaren är det ibland helt jävla olidligt att sitta där ute, värsta tropikvärmen. Men jag ska inte klaga, verkligen inte.

Nu ska jag pumpa däcken och fixa lite med min cykel. Den "nya" cykeln alltså. Jag hoppas att den inte ska vara så jäkla trög i fortsättningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback