Kvällens planer

Hatar att jag får magkatarr lite då och då. Eller okej, kanske nån gång per år bara, men det räcker fan! Nu är en sån gång. Har så jävla ont att jag tror att jag ska svimma ibland. Pizzan igår hjälpte säkert också till...
Nej, nu får det bli en ny kur med linfrön och sånt. Det brukar funka bra efter ett tag. Och jag har helst en fungerande mage när vi ska till Turkiet.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Bo i soffan. Se på tv. Dricka lite nyponsoppa eller kanske fiberhavregrynsgröt. Prata i telefon. Slummra.
Sköna planer va? I do think so!

Imorrn måste jag kanske jobba. Bra det. Men, jag gillar inte att jag måste börja 7.00 i så fall. Det är fan ingen mänsklig tid! Hoppas bara att jag får veta det ikväll i så fall... :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback