Lite lycka med posten...

Idag längtade jag efter posten. Dels kommer det alltid mest reklam på måndagar, och jag gillar reklam. (Haha...den enda i Sverige som gör det typ?)
Men sen hade jag också beställt lite snygga(och bra!) singlar från CDON, som jag visste skulle komma idag.

Snygga Adam Tensta med sina snygga singelomslag!
(En till kommer senare, den var restad...)

image802


image803

Bildskivor. I like it a lot!


Och inte nog med det, fick deklarationen idag.
Det kändes ungefär(som jag tror att det känns) att öppna ett brev med ett besked om du har cancer eller inte.
Men jag hade ingen cancer, dvs jag behöver inte betala in en krona till i skatt! Fick t.o.m. tillbaka drygt 1000 kronor. Kanske ingen stor summa, men bättre än att betala tillbaka 10 000:-...

Kommentarer
Postat av: Mikailsophia

Very informative and enlightening website


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback