Livet leker mer än vanligt

Sitter i solen på balkongen just nu. Min nya hoodie och mina sprillans nya brillor är på. Det enda som hörs är fågelkvitter och lite trafik på avstånd. Väääldigt nice är det.
Vet att det inte är det bästa för datorn att vara i solen, men det är faktiskt inte så varmt, så då funkar det.
Såg första flugan nu också by the way...

Ska laga mig en god middag tänkte jag. Vet inte vad än, men något blir det. Sen tänkte jag besöka ett nytt solarium som ligger alldeles här brevid.

Livet leker mer eller mindre. And I really do like it!


image798


Förra våren såg det ut såhär utanför balkongen. Nu är det tyvärr lite mera snö...

Kommentarer
Postat av: Theolinda

thank-you for the good and valuable information on your site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback