Lördag idag

Sov lite för länge idag med. Känns nästan som att det är ett undantag de dagar jag stiger upp hyffsat tidigt. Inte bra...

Vad fan ska jag hitta på idag då? Grått jävla väder och ingen inspiration. Kollar lite på Kevin Hill nu. Förstår nästan varför serien floppade, men han Kevin är i alla fall lite söt.
 
Testade som sagt de där nya pillerna igår. Känner mig bakis idag. Och bakis utan hög-effekt är inte okej. Vad är meningen med det liksom? Men jag har som sagt ingen lust att åka fast för narkotikasmuggling i Turkiet. Vore kanske ingen större hit, eller något att sätta på meritlistan?

Kanske borde jag spela lite Sonic eller pyssla lite med smyckestillverkning istället. Låter som en bättre idé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback