Måndag

Behövde inte jobba idag. Tydligen blev hon frisk.
Rätt så skönt att slippa börja 7.00, men samtidigt så behöver jag ju pengarna. Ja, ja...slutgrubblat på det nu.

Idag är det sol, men fortfarande massor av snö överallt. Tror fan inte att jag ska lämna lägenheten föränn snön har försvunnit. Haha...då lär jag väl få sitta här i flera veckor till. :P
Nä, men idag har jag ändå inga större planer. Städa, diska, glo på tv och kanske få lite sällskap sen. Det låter väl vettigt?

Jo, sen ska jag spela Adam Tensta på högsta nivå också. Det är en viktig del av dagen. Hehe...


"Don't like his baggy jeans,
but I ma' like what's underneath it..."


Klockrent!


Kommentarer
Postat av: Catogunhild

Interesting. No more comment :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback