Min klädkammare part one

Mår bättre idag. Bara lita halsbränna och magont och pyttelite ont i nacken. Helt okej med andra ord.

Däremot får jag nog ge upp mina planer på att vårpimpa balkongen. Nu har det fan snöat i flera dagar och vädret är rent ut sagt piss! *suck*
Man drar sig för att gå ut typ...

Det finns en sak som jag har struntat i som jag skulle ha gjort redan i måndags(eller för flera veckor sen...)
Nämligen städa och göra fint min klädkammare. Därför MÅSTE jag ta tag i det idag.
Men det är en del jobb med det utöver bara att vika ihop kläderna snyggt. Måste sy och fixa lite lite också.




En guldspegel skulle inte sitta fel i min klädkammare. Har en förkärlek till bling-bling i alla lägen...(för er som inte har förstått det)

 

Kommentarer
Postat av: Ilyasfiona

Excellent site. It was pleasant to me.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback