Morgonhumör

Usch, den här dagen har inte alls börjat bra.

Har hunnit bråka med mamma på telefon om helt onödiga saker, och blivit förbannad på pappa för att han inte ens kan berätta att en släkting har dött. Kul att läsa det i tidningen först liksom...
Sen försöker jag fixa en bil så att jag kan åka och storhandla. Det ekar i kylen och frysen är halvtom(vilket den aldrig brukar vara med tanke på dess storlek...). Men det verkar inte gå så bra hittils att hitta en bil. Och jag tänker fan inte gå till Coop och storhandla. Kul att dra hem kassarna...not.

Men värst är det ändå att jag bråkat med mamma. Hon förtjänar det inte. Jag får skylla på mitt jävla morgonhumör helt enkelt. Men ringa och säga förlåt? Jag? Knappast... Sånt klarar jag inte. Tur att hon vet att jag kan explodera, men att jag inte är långsint.

Nä, får väl göra nåt annat medans jag raggar bil. Igår skulle jag som sagt ha städat, men hade migrän som stoppade mig. Var fan glad att jag orkade diska och skotta snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback