Oops...I did som shopping again!

Ofrivillig bloggledighet i några dagar. Välbehövligt? Hm...har spelat massa dataspel istället. Haha...
Fast det var rätt skönt att det inträffade just nu.

I söndags var jag ute mest hela dagen och sen på kvällen/natten/morgonen så myste jag och K bara. Helt lovely! Och hans mamma gillar tydligen mig...hihi. Fast det är rätt skrämmande på ett sätt. Vi är ju inte ens ihop. (Vilket jag typ skriver i varenda inlägg där jag nämner honom...)

Sen igår var jag och mamma på stan. Jag som sagt att jag inte skulle shoppa så mycket nu kom hem med en pläd, en tvålpump till köket, två engångskameror, ett toningsschampo för brunt hår och ett par solbrillor. Ja, ja...

Idag ska jag ut en sväng med pappa. Lämna igen min router(stavas så?) och förhoppningsvis få en ny. Jag må vara otekniskt, men jag tror fan att det är nåt fel på den! Pappa tänkte köpa en filmkamera också. Och när vi lika är ute på stan tillsammans(händer inte ofta) så ska vi fixa försäkringspapper och annat nödvändigt inför resan. Det må vara nästan en månad kvar, men när pappa lika har fått tummen ur är det lika bra. Han som får betala allt ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback