Party, party!

Hela lägenheten är städad. Tvätten är i torktumlarna/torkskåpet. Fönstren i vardagsrummet är tvättade. Solen skiner.

Känner pepp för kvällen.

Mamma bjussar på middag, å mitt kylskåp är rätt så tomt(orka handla hem mat då man ska bort en vecka). Sen ska jag hem igen. Göra mig i ordning för kvällen. Fördrinka lite. Se Så ska det låta(ja, men förlåt om jag är pensionär då! ;P ). Sen får jag besök. Drinka lite mer och sen ska vi crasha brorsans fest totalt. Hehe... ;P

Jag tror på en helt okej kväll med andra ord...


image819

Min favoritdrink, som jag hittat på alldeles själv! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som en bra fredag! :)

2008-04-25 @ 15:52:36
Postat av: L8

Oh yes! :D

Postat av: Pauljeanette

Very interesting & professional site. You done great work.

2009-07-16 @ 07:53:58
URL: http://pauljeanette.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback