Please don't cry my friend

Idag är det inte alls lika fint väder. Grått och blåsigt ser det ut att vara.
Steg nyss upp. Duktig jag är. 10.30 en torsdagsmorgon...
Drömde jättekonstiga saker i natt. Bland annat om Timbuktus polare och sidekick Chords. Var på ett byggvaruhus(?) och skulle hjälpa honom att välja ut ett halsband till hans tjej. Han hade hittat ett som han tycket var så fint och perfekt och var så stolt över det, men sen såg att han det inte var vad han hade trott från början och då började han gråta hejdlöst istället och jag skulle trösta honom. Haha... Skum frisyr hade han också. :P

Nej, nu ska jag klä på mig och göra nåt så kul som att besöka försäkringskassan. Please, shoot me! Sen blir det bara att städa och göra fint i afton. Inga pengar får gå till spillo... (Good luck...)




Men han var inte lika finklädd i drömen. Såg mer ut som i MTV-reklamen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback