Poppin' pills

Blev att se lite ghetto-program på MTV och typ andra halvan av Brokeback Mountain. Lite hett bögsex sitter aldrig fel. Hehe... ;)

Nu sitter jag hemma i soffan och ser på dåliga musikvideos och käkar finncrisps med ost och mjölk till. Inte så exotiskt, men ganska gott!

Började känna av min migrän ikväll, så jag har testat några nya piller. Hoppas att de funkar! Anledningen till det är att jag inte vill smuggla med mig narkotikaklassade piller till Turkiet. Kanske inte så kul att åka fast i tullen... Måste alltså testa sånna apotekspiller istället. Än så länge verkar det inte som att de hjälper, och jag får då absolut ingen skön känsla av att vara hög av dem, som jag får av de andra. Damn you receptfria piller!

Nej, tror att det blir sängen och en bok nu. Orkar inget annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback