So you think you can dance?

Jag har aldrig riktigt förstått mig på dans, vad som är bra och inte bra. Ännu mindre har jag förstått mig på dansprogram på tv. Suckat och bytt kanal direkt.

Därför blev jag förvånad av mig själv när jag hamnade framför So you think you can dance ikväll. Ännu mer förvånad blev jag när jag dessutom gillade vad jag såg!
Jag förstår mig lika lite på dans fortfarande, men är det något jag förstår mig på så är det snygga och söta killar. Det var nog det jag gillade att se egentligen. Fanns ju några sötingar och läckerbitar där. Hehe...

Tror inte att jag kommer att följa tävling slaviskt, men jag är fan stolt att jag har sett nästan ett helt program nu! ;P





Men nu tänker jag se Klass 9A istället.
Mycket bättre program egentligen. För det kan jag se utan snygga killar... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback