Spara pengar och slösa pengar

Sov inte alls bra i natt. Har legat och vänt och vridigt på mig och vaknat stup i kvarten. Utvilad? Hell no! Men det gör inte så mycket, är ju ledig idag så.

Kollade igenom gårdagens reklam och när jag "läste" reklamen från Jysk blev jag så jävla sugen på att byta ut mina persienner, mest för att jag inte orkar torka dem nu när jag ska torka fönstren. Haha... Men det kanske är en onödig utgift? Dock var de ju så jäkla billiga, trodde verkligen att persienner var dyrare. Typ 1000 kr styck eller så...

Nu ska jag en sväng på stan med mamma. Hon hade bankaffärer och nog kan jag säkert hitta nåt att kolla på. Hehe...
Det är ändå bra, för pengarna som kommer att gå åt i Turkiet har jag redan på ett annat ställe, dvs, det kommer förmodligen inte att gå så mycket pengar från lönekontot. Alltså kommer jag att spara pengar på att vara där nere, haha...

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jobbigt att sova dåligt på nätterna, I know that feeling.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback