Thank god it's friday!

Fint väder idag med! Det gör alltid att mitt humör stiger markant. Fredag dessutom. Kan det blir bättre?
Men det blir nog inget chill i solen för min del, tänkte åka en sväng till stan, kika lite och kanske sola. Ja, i solarium då. :P

I afton lovade pappa att bjuda mig och min bror på middag. Tacos tror jag närmare bestämt. Typ det enda jah egentligen gillar att äta där, all annan mat är så smaklös och kryddsvag. Not my style at all!

Hade tur med middagen igår med. Mamma grillade kött och till det potatisgratäng. I like! Mamma är bättre på att grilla än pappa också. Återigen det där med kryddningen...

Men, nu drar jag.
So long!

Kommentarer
Postat av: Martinmichelle

Nice site, Keep it up


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback