To do this monday

Ja, ja...jag sov för länge idag med. Det händer alltid nu mera.
Men hur som helst har jag tänkt börja med en sak på mina lediga dagar(som just nu är alldeles för många), skriva en "att göra-lista". Den behöver inte innehålla 1000 saker, utan sånt som jag känner skulle ha behövts göras.

To do this monday:

Diska
Städa fläkten
Kolla posten ;)
Städa klädkammaren + slänga/skänka bort kläder
Laga middag (rotsaksgratäng + stek + senaps- och balsamicosås)
Diska igen?

Och så hade jag tänkt se Bröderna Grimm om jag "hinner".

En lagom lista med andra ord. Varför stressa ihjäl sig när det inte är nödvändigt?


Slog nyss på MTV. Brukar ha det som bakgrundsmusik istället för radio. Oftast spelar de ju relativt nya låtar, men när jag slog på var det Ken -
Eld och djupa vatten.
Haha...hur ofta hör man den någonstans?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback