Två nya tunikor

Okej, det här gick ju jättebra. Mamma är expert på att hitta kläder åt mig, så såklart blev det shopping idag också. Fyndade två tunikor. Eller den lila funkar lika bra som klänning också.


image804

Superskön sommartunika från Åhlens och en "Di-Leva inspirerad" tunika/klänning med slitsar i sidorna, från Indiska.
Båda är mörkare(och snyggare) i verkligheten.


image805

Hur söta tyger som helst! Dessutom var den så mjuk och skön...


image807

Älskar de små klädda knapparna och "diamanterna". Mer bling kan det knappast bli! ;P
Dessutom har jag aldrig trott att jag passat bra i lila, men jag insåg att det verkligen är min färg!


Eventuellt så tar jag bort ärmarna från klänningen.
Vad tror ni om det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback