300 skoaffärer - Hur många par skor är det?

Hela lägenheten är perfekt städad, det finns ingen smutsig disk, extranyckeln är utlånad till "lägenhets- och fågelvakten", sånt som blir gammalt i kylen är bortkastat, mp3:n uppladdad och ögonbrynen nynoppade och benen släta och nyrakade.
Det enda jag inte har gjort är att packa. Prioriteringar heter det. Eller egentligen handlar det om att jag hatar att packa. Ju tidigare jag börjar med det, desto mer velar jag och desto mer packning blir det.
Men hey, jag ska faktiskt till en stad med över 300 skoaffärer, det känns som att jag inte borde packa så mycket...

Anyway...jobbar sex timmar imorrn, och sen...ja, då måste jag packa. Och söka jobb. Go damn it! Sen åker vi. Jag lääängtar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback