Changes

Det händer saker när man minst anar det. Idag blev jag erbjuden ett halvtidsjobb. Fast skulle jag tro? Har inte hunnit prata så mycket om detaljerna än. Det är verkligen inget drömjobb, men hey, ett jobb är ett jobb och jag måste ju tjäna pengar på nåt sätt tills jag kommit på "vad jag vill bli". Vilket ju säkert lär ta några år till...
Grejen är den att det här kanske kommer att sätta käppar i hjulet när det gäller en annan dröm. Men den drömmen har jag faktiskt inte gjort mycket för att förverkliga, så jag får ju fan skylla mig själv...

Nej, nu ska jag baka muffins istället. Är sjukt sugen! Och regner bara öser ner utanför... *suck*

Imorrn drar jag nog norrut om allt går som planerat. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback