Chili

Jag är så trött! Sov länge idag med, och sen har jag sovit en stund nu på eftermiddagen också. Men, jag är fortfarande trött. Dessutom har jag huvudvärk. Usch. Men, men...man ska inte klaga. Det kunde ha varit värre.

Jag är fortfarande rädd för vissa maträtter sen jag gick skola. Vissa av rätterna man fick i matan har jag inte ätit sen jag slutat skolan, bara för att de var så äckliga där. Men jag åt en jättegod chili con carne i buffén på båten till Riga. En rätt som jag tidigare varit "rädd för", just av den anledningen att det var vidrigt på skolan. Nu tror jag banne mig att jag ska laga det till middag idag. Och hoppas att min chili blir bättre än skolans...men det är kanske inte så svårt.

Annars ska jag bara ta det lugnt. Fixa lite här hemma och kanske glo på tv. Får fixa fram orken nu till veckan istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback