En ledig torsdag

Idag är jag ledig! Och jag har sovit som en gris i natt. Haha... Men skönt var det.

Jag tänker däremot inte bara slänga bort dagen på att softa. Vila kan man göra i graven. Nej, jag har faktiskt en hel del grejer att pyssla med. Dels måste jag diska och dammsuga innan våningen gror igen. Inte kul, men nödvändigt.
Sen i eftermiddag ska jag träffa Matilda på stan, och vi ska som vanligt våldgästa Waynes. Ovanligt va? Det är alltid trevligt att skvallra med henne, så det blir nice.
Innan det har jag lite ärenden också. Lite saker som jag borde shoppa. Typ en ny gardinstång till köket, en pläd, en almenacka och lite höstkläder...om jag hittar något bra. Behöver egentligen både en höst- och en vinterjacka och vinterskor. Men, vi får se vad det blir. Fick ett avi från posten igår också, så där har jag tydligen något att hämta ut. Hm...

Jag tror att det här blir en bra dag i alla fall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback