För en lång lång tid

Oj, var visst ett tag sen jag bloggade nu. Men som alla andra så skyller jag på att det äntligen har blivit sommar. Lite sommar i alla fall. Igår var jag ute mest hela dagen. Blev ett dopp i havet till och med. Det var faktiskt helt okej temperatur! Och oj, vad jag älskar havet. Sandbotten och alldeles klart vatten. Men framför allt, havet gör att jag känner mig fri. Det är liksom oändligt och vilt på ett skönt sätt. Via havet kan man hamna i princip var som helst. Det är nog det som gör att jag aldrig får lappsjuka så länge jag är vid havet. Brände mig också by the way. Trodde inte att det var möjligt så här sent på säsongen, men med tanke på att jag knappt sett solen sen i april så var det kanske inte så konstigt. Trodde heller inte att jag kunde få så pass mycket färg här hemma i Sverige, men tydligen så... Tror ändå att jag ska fejka brännan ytterligare i cancergrillen, för nu var det bara axlarna, armarna och bröstkorgen som fick färg.

Skulle egentligen på fest ikväll, men jag somnade i soffan efter jobbet. Typiskt mig. Är jääävligt trött. Inte ens övertrött, utan bara trött. J kom på besök istället. Vi har fixat lite i rabatten på framsidan. Typ klippt buskarna och sådär. Lite oväntat, men han var med på det i alla fall. Haha... Nu ska vi nog fixa lite sen middag och somna i soffan till nån dålig film. Börjar jobba tidigt  imorrn så jag antar att det blir en ganska tidig kväll. Fast det beror mest på att jag är så jävla trött, och inte att jag måste upp imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback